Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

ΓΑΜΟΣ και ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μετά από τόσο καιρό επικοινωνίας μαζί σας, μπορώ πλέον να σας εκμυστηρευτώ και κάποιες σκέψεις μου, για απολύτως προσωπικά θέματα.
ΝΑΙ, φίλοι μου!
Ομολογώ ότι ο ΓΑΜΟΣ μου ήταν ο ορισμός της ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ δεν έχει καμιά σχέση με καμιά ΜΟΝΗ (Πεντέλης, Βατοπεδίου κλπ.).
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ έκαναν τουρισμό σε κάτι άγονα Αιγαιοπελαγίτικα νησάκια, αντί να ασχοληθούν με το REAL ESTATE και με κάτι ξεχασμένα χωράφια, που παραχώρησε ο Σουλτάνος στην Εκκλησία, σε αναγνώριση της συμμετοχής της στον απελευθερωτικό αγώνα του έθνους κατά των Τούρκων. Πού ξέρεις μπορεί σήμερα να τα ανταλλάσσανε με κανένα παραθαλάσσιο φιλέτο στη Χαλκιδική!
Ο ΠΕΘΕΡΟΣ ΜΟΥ δεν είχε ούτε μία ΕΠΕ.
Η ΠΕΘΕΡΑ ΜΟΥ δεν έχει ούτε μία ΥΠΕΡΑΚΤΙΑ εταιρία (OFFSHORE ελληνιστί).
Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΜΟΥ δεν έχει καμία σχέση με ΚΑΡΤΕΛ γάλακτος, πετρελαίου ή άλλου υγρού.
Η ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΟΥ ομολογουμένως δεν ασχολείται με ΟΜΟΛΟΓΑ, δομημένα ή γ…μένα.
Κι ΕΓΩ δεν κατάφερα να ανοίξω ούτε ένα ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΟ.
Φτου σου, ΞΕΦΤΙΛΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: